Powered by Blogger.

JADUAL KOSONG

>> 5 Jun 2012

Assalamualaikum/salam mahasiswa


Baru-baru ini, result atau keputusan bagi Semester 3 telah dikeluarkan. Tiada apa yang perlu dikomen. Result agak baik. Alhamdulillah diucapkan dan jutaan terima kasih kepada Tuhan yang Maha Memberi Rezeki. Bagi sesiapa yang tak semak lagi, boleh check pada link di bawah.

link : http://my.iium.edu.my/portal/page/portal/myiium_cfs_v3


Kita tinggalkan kisah result, kita bincang sikit pasal kekosongan jadual yang melanda pelajar-pelajar lepasan Asasi atau Matrikulasi. Cuti agak panjang sampai bulan 9. Sementara menunggu tawaran untuk menyambung pelajaran dalam peringkat Ijazah/Bachelor Degree, eloklah kita cari pekerjaan sambilan. Orang kata boleh buat pocket money sikit.


Di samping itu, kita juga bolehlah cari ilmu tambahan sikit seperti belajar bahasa-bahasa antarabangsa, belajar memandu, menghadiri kelas-kelas agama dan lain-lain lagi.

Selain itu, jika ada jemputan majlis perkahwinan, eloklah kita memenuhi jemputan tersebut . Wajib pergi walimah yang dijemput sekiranya tiada hal-hal yang menghalang.



spaces linked by a column
Saya kira cukup sampai di sini perbincangan kita. Jika ada rakan-rakan yang nak tawarkan kerja sambilan kepada saya, ianya amat dialu-alukan. Saya masih menganggur dan sudah berminggu-minggu tanam lemak di rumah.

itu sahaja untuk kali ini..

ok, sekian..

4 comments:

.::nisa::. 7 June 2012 at 02:00  

hey! tahniah la utk result kau! *walaupun aku x tahu sebenar nya. kikiki.

MUHAMMAD BIN SIFYAN 7 June 2012 at 07:15  

terima kasih..
tapi result aku biasa2 je..
tak macam result budak2 Matrikulasi..

.::nisa::. 7 June 2012 at 20:27  

ehh, result dak matrik pun biasa2 jaa

MUHAMMAD BIN SIFYAN 11 June 2012 at 08:57  

ye2 je kau..
leh caye ke...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP