Powered by Blogger.

TIME TABLE

>> 10 Aug 2011

Assalamualaikum/salam mahasiswa


Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa dengan sebaiknya dalam bulan Ramadhan ini.


Sebenarnya, aku nak cerita sikit je pasal jadual aku kat cfs pj ni. Memang la tak pack sangat schedulenya tapi penat jugak weh. Meh aku show sikit.


jadual yang tak berapa padat
                 
simple hand-made time table
              


Jadi,camtu la lebih kurang jadual belajar aku dalam seminggu kat cfs pj ni.So,itu saja untuk kali ini.


note : Walaupun time table tidak begitu sibuk,tapi kita kena ingat bahawa masa lapang itu merupakan satu daripada nikmat yang sering dilupakan oleh manusia.


ok,sekian...

4 comments:

Kyril 10 August 2011 at 19:53  

masa lapang ni lar kta kna isi dengan
DOTA!!!
hahahaha.

MUHAMMAD BIN SIFYAN 11 August 2011 at 14:57  

banyak la hang dota...
x blajo aku dibuat nye...

.::nisa::. 12 August 2011 at 00:27  

gile la banyak kosong jadual ko??!

MACAM rilek je blaja.

MUHAMMAD BIN SIFYAN 12 August 2011 at 23:17  

tu baru student 1 tahun...
kalo student 2 tahun lg kosong...
blaja tak de la rilek sngt...
aku banyak exercise drawing kena buat...
penat weh...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP