Powered by Blogger.

PERMOHONAN BIASISWA

>> 7 Apr 2011

Assalamualaikum,


Tarikh : 6 April 2011


Alhamdulillah, aku berjaya melengkapkan segala dokumen untuk permohonan biasiswa walaupun result SPM aku biasa-biasa. Aku pun teringin jugak nak bertajaan nie. Tapi biasiswa apa ek yang aku mohon nie?


Rasanya ramai tak perasan atau ramai tak tahu yang biasiswa ini ada kat surat khabar. Dengan segera aku bukak kat internet dan download borang permohonannya dan hasilnya lebih kurang macam ini.





Macam inilah lebih kurang borang biasiswa yang aku maksudkan tu. Lembaga Zakat Selangor punya tajaan. Kalau tak clear jugak, korang boleh tengok kat link bawah nie.


link : http://www.e-zakat.com.my/borangpdf/borang-
dermasiswa-PI_BA(Jordan).pdf


siapa-siapa yang berminat bolehlah mohon biasiswa ini tapi untuk anak-anak SELANGOR sahaja.


Agak susah gak isi borangnya. Nak kena ke sana ke sini dan paling senang* mintak sign pengetua. Itu yang tak tahan sekali syaratnya.


note : kepada rakan-rakan yang anak SELANGOR tu, cuba mohon biasiswa ini. Mana tahu rezeki kita dapat.


itu sahaja untuk kali ini...
ok,sekian....

0 comments:

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP