Powered by Blogger.

DENGAR FORUM

>> 15 Apr 2011

Assalamualaikum


Tarikh : 14 April 2011
Lokasi : Dewan Serbaguna MBPJ,Petaling Jaya


Lepas hantar qeiroo kat airport LCCT, aku terus balik rumah. Sampai-sampai je, abang aku hantar sms, kata nya ada forum best kat Petaling Jaya.


Tajuk   : Tolak Politik Jijik
Panel   : 1. Dr Mohd Asri Zainul Abidin
             2. Dr Asyraf Wajdi Dusuki
             3. Dr Zuhdi Marzuki
Anjuran : pihak GAMIS


Dewan Banquet MBPJ
                  
panel-panel forum
                    
Malam tu,aku dan ayah aku gi umah abang aku dulu kat Shah Alam. Then, abang aku drive sampai ke PJ. Forum nie leh tengok live kat internet bagi siapa yang tak dapat datang.


link : www.ustream.tv/channel/tvsunnah


Tapi kalau nak senang, boleh tengok kat Youtube bukan U-tube. Taip je tajuk forum yang aku bagi kat atas.


note : Kita boleh menuntut ilmu di mana-mana sahaja tak kira masa dan tempat.


itu sahaja untuk kali ini...
ok,sekian...

2 comments:

Cik_Sha 15 April 2011 at 08:03  

giler~~
qeroo naik flight~~
terbang ke flight tuh??
~ngeh2~

MUHAMMAD BIN SIFYAN 15 April 2011 at 22:05  

pedas giler ayat ko...
tah2 die yg bwk flight tu...
bukan flight tu bwk die..
HAHA..

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP