Powered by Blogger.

SYUKUR TAK TERHINGGA ( 3 )

>> 6 May 2011

Assalamualaikum/salam sejahtera


Tarikh : 5 Mei 2011
Lokasi : Institut Kemahiran Memandu Sepang (IKMAS)


Alhamdulillah, akhirnya lulus jugak test JPJ aku. Lepas nie tak payah la risau lagi pasal lesen P kereta dengan motosikal aku.


Tarikh : 5 Mei 2011
Lokasi : My Sweet Home


Alhamdulillah, balik-balik dari test JPJ, saje ar bukak komputer nak online kejap. Tiba-tiba member-member cakap dah boleh semak untuk biasiswa pusat zakat. Aku pun dengan segeranya buka laman web LZS dan hasilnya begini : 



Assalamualaikum MUHAMMAD BIN SIFYAN.
 
TAHNIAH!

Setelah beberapa saringan dilakukan oleh panel terlatih yang dilantik oleh Lembaga Zakat Selangor, adalah dimaklumkan anda telah layak untuk menduduki ujian kelayakan bagi tajaan dermasiswa zakat ke
Jordan 2011 (Pengajian Islam).

Tarikh : 6 Mei 2011
Lokasi : Rumah Aku

Alhamdulillah, balik-balik dari solat jumaat terus online sebab nak check UPU la kononnya dan hasilnya begini : 

                       TAHNIAH!

Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
Y0300 - ASASI SENI BINA DAN REKA BENTUK ALAM SEKITAR (Bumiputera sahaja)
UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA MALAYSIA (UIAM)



Rasanya tu je kot yang aku nak kongsikan. Aku bersyukur sangat sebab Allah beri rezeki melimpah-melimpah kat aku dan sekarang tinggal aku je nak tentukan mana yang terbaik. Thank you so much Allah.

note : Allah itu Maha Adil.Walaupun kita ini tak diberi peluang itu awal-awal tetapi percayalah,Allah akan beri jua sungguhpun peluang itu ditawarkan lewat.Sekarang,kita kena solat Istikharah untuk menentukan mana satu choice yang terbaik untuk diri kita.

itu sahaja untuk kali ini..
ok,adios amigo...






13 comments:

INTAN NADZIRAH 6 May 2011 at 03:51  

ouh,,dapat lzs jgk ke?baru tau kt group SBP,,
patut la ade komen blog,,
btw,All the best,,dga cerita exam fully in arabic and bakal dtande oleh orang arab,
hopefully,ok je la esok,,insyaAllah,,khir~
bittaufiq wannajah! :)

. 6 May 2011 at 03:58  

CONGRATULATIONS

MUHAMMAD BIN SIFYAN 6 May 2011 at 06:26  

intan : ko pon sme jugak...harap2 esok kite buat yg terbaik...

hanna : thank you ye...

siti afiqah 6 May 2011 at 07:19  

tahniah! :)

NurSha 6 May 2011 at 08:37  

taniah !

INTAN NADZIRAH 6 May 2011 at 10:00  

insyaAllah,,,semoga Allah mudahkan urusan kite,,

MUHAMMAD BIN SIFYAN 9 May 2011 at 10:01  

terima kasih ye semua...
insyaAllah aku buat...
yang terbaik nanti...

syafiqah syahirah 9 May 2011 at 11:43  

GREAT!
all da best junior :)

MUHAMMAD BIN SIFYAN 9 May 2011 at 17:01  

thanks ye senior!!

putryteya 11 May 2011 at 06:30  

tahniah.. pandainya. semuga kejayaan menanti anda!
Alhamdulillah.. :)

MUHAMMAD BIN SIFYAN 11 May 2011 at 06:49  

terima kasih ye...
insyaAllah aku cube yg terbaik...

eiyzniey 9 June 2011 at 18:06  

crgrte!

MUHAMMAD BIN SIFYAN 12 October 2011 at 07:46  

thanks ye eiyzniey...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP