Powered by Blogger.

HARI GURU

>> 15 May 2011

Assalamualaikum/salam mahasiswa


Sebenarnya,saya post entri ini sekadar untuk mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru yang pernah mendidik saya sejak hingus meleleh sampai dah pandai bergaya.


Versi Bahasa Melayu
                      
Versi Bahasa Inggeris

Versi Bahasa Arab


Jutaan terima kasih buat guru-guru yang mengenali saya sebab ajar saya dari ketot kat tadika dulu sampai besar panjang yang dah nak ke universiti nie.

Jasamu terlampau banyak sampai tak boleh nak dibalas cuma dengan kejayaan saya ni je.
TERIMA KASIH CIKGU/GURU/USTAZAH/TEACHER.

note : Hormatilah dan hargailah jasa guru kita walaupun secebis sahaja ilmu yang diberikan.Tanpa mereka ini,tak kan reti kita ini membaca,menulis,mengira dan apa-apa yang baik.

SELAMAT HARI GURU!!
"Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara"

itu sahaja untuk kali ini...
ok,sekian...



0 comments:

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP